Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

για το γιουσουφακι...

εισαι τσακαλι παναθεμα σε.απ'ολο αυτο, αυτο καταλαβες;εσυ μπαινεις στον χωρο μου και γραφεις,και σου το επιτρεπω.εγω οχι.μου το απαγορεψατε γιατι ειστε ΚΟΤΕΣ ΛΥΡΑΤΕΣ!!
οταν καποιος εχει πουλαει την σαπιλα και βγει ο πελατης να το φωναξει,φταιει ο πελατης,οχι εσυ που πουλας την σαπιλα.
κακια κρυβω γιατι δεν εχω μαθει να δινω ουτε στομα ουτε κωλο,και διστυχως αυτη η χωρα απαρτιζετε απο πολλα καλοπαιδα σαν και του λογου σου που οπως ειπα και πριν δινουν τα παντα για 5 λεπτα δημοσιοτητας.
η δισφημηση ειναι κατι που το προκαλουμε μονοι μας,και ξερω οτι αυτο που κανω μπορει να ειναι το ιδιο και για μενα.αλλα ξερις κατι;αδιαφορω,ειδηκοτερα για αυτους που δεν μπορουν να καταλαβουν.
επισης ειμαι πανω στο ανθος της ηληκιας μου και δεν παθαινω τιποτα.καραγκιοζηδες συναντας καθε μερα στον δρομο σου.αρκει να τους ξεχωρηζεις και να περνας απο πανω τους.
εχε υπομονη και θα δεις για ποσο καιρο ακομα θα τα λεμε.

6 σχόλια:

  1. Πω,πω!!!!Δεν το περιμενα οτι θα μου αφιερωσεις ολοκληρο θεμα.Σε ευχαριστω πολυ.Πηρα και τα λεπτα δημοσιοτητας που ηθελα.Ο διαλογος μαζι σου ,μου προκαλει μεγαλο ενδιαφερον.Τελευταια πριν τσεκαρω το blogspot σου ανοιγω και μια μπυριτσα που τη συνοδευω με πατατακια.Παντως δεν μπορεις να πεις,περναμε καλα!
    Και για να μη ξεχασω ενα τελευταιο.Για να συναντας καραγκιοζηδες καθημερινα θα πρεπει να κρυβεσαι κι εσυ πισω απο τον ιδιο καραγκιοζ μπερντε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι.εγω ειμαι ο καραγκιοζοπαιχτης.
    τους παιζω στα δαχτυλα μου (τους καραγκιοζηδες)και στο τελος κανουν αυτο που θελω χωρις καν να το καταλαβουν...
    παρε και δρακουληνια.κανουν ωραια δοντια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οτι εισαι καραγκιοζοπαιχτης το εχω καταλαβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω και ο σπαθαρης.απλα εγω εχω ανθρωπινες μαριονετες σαν και του λογου σου.
    εξυπνακηδες της οκας που νομιζουν οτι κανουν κατι.
    αστο.εισαι πολυ μικρος γι'αυτο που γινεται.ετσι και αλλιως η εργολαβια η δικια σου και των αφεντικων σου συντομα θα τελειωσει και αυτο να το θυμασαι....
    τα ξαναλεμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικα εσυ με κανεις οτι θελεις ή τα αφεντικα μου;Με εχεις μπερδεψει...Αν και ειμαι πολυ "μικρος" για να τα καταλαβαινω αυτα.Θα σε παρακαλουσα να μου εξηγησεις ποιο εργο εχουν αναλαβει τα αφεντικα μου.Ποια συνομωσια προσπαθεις να ξεσκεπασεις;Πες μου,μπορει ακομα και την τελευταια στιγμη να μου ανοιξεις τα ματια και να γλυτωσω απο τα νεφελειμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καποια πραγματα ειναι πυραμιδα.υπαρχει μια ιεραρχια.
    δεν θα γεμισω το κεφαλι κανενος εγω.αν θα διαβασει καλυτερα και πισω απο της λεξης θα καταλαβει.αν δεν...προβλημα του!!!
    μην διαβαζεις πολυ.βλαπτει οσο και οι ''γιγαντες''.
    αρχηζεις να πετας...διαφορα πραγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή